Peluang Niaga Malaysia | Perniagaan Aiskrim

by - 20:46

Perniagaan Aiskrim | Tahun 2017 ini merupakan tahun yang sangat mencabar bagi rakyat Malaysia. Masing-masing mencari pekerjaan dan peluang niaga yang boleh menampung hidup sendiri; sekurang-kurangnya dapat melalui tahun ini.
Antara perniagaan yang boleh anda consider untuk ceburi, adalah perniagaan aiskrim

Kenapa perniagaan aiskrim? Begini....
Perniagaan aiskrim adalah satu perniagaan yang tidak memerlukan modal bahan mentah yang besar. Bahan-bahan asas seperti tepung ubi, susu dan ovalette, anda boleh mendapatkannya dengan sangat mudah dan murah di kedai-kedai bakeri ataupun pasaraya-pasaraya seperti Mydin, Giant dan Tesco.
Sasaran pasaran perniagaan aiskrim juga agak besar oleh kerana perniagaannya yang berkonsepkan makanan adalah sangat mudah diterima oleh semua lapisan masyarakat. Tidak hanya terhad kepada satu-satu golongan sasar sahaja. Anda boleh menjualnya secara pukal, majlis-majlis kahwin dan sebagainya.
Antara sebabnya lainnya...
Sangat mudah…
Maka tidak hairanlah, kenapa majoriti warga asing seperti Bangladesh, Myanmar & Pakistan mampu jual aiskrim walaupun tak fasih berbahasa Melayu.. :)
Jadi, untuk itu, Chef Afiq; iaitu salah seorang pelopor perniagaan aiskrim di Malaysia telah menulis satu e-book berkenaan dengan rahsia perniagaan aiskrim yang beliau telah jalankan. Dalam e-book ini, beliau telah membongkarkan segala-galanya berkenaan dengan perniagaan aiskrim yang telah beliau jalankan bersama dengan sebilangan pelatih di bawahnya.

Jika anda semua berminat untuk mengetahui segalanya berkenaan dengan peluang, modal, resipi, strategi perniagaan, anda bolehlah klik di sini, ataupun dengan hanya klik pada banner di atas.
Semoga berjaya..!!!!!

You May Also Like

1 comments

  1. Jika anda mempunyai masalah kewangan, maka sudah tiba masanya untuk anda tersenyum. Anda hanya perlu menghubungi Encik Benjamin dengan jumlah yang anda ingin pinjam dan tempoh pembayaran yang sesuai dengan anda dan anda akan mempunyai pinjaman anda dalam tempoh tiga hari bekerja. Saya hanya mendapat manfaat untuk keenam kali pinjaman sebanyak 700 ribu dolar untuk tempoh 180 bulan dengan kemungkinan membayar sebelum tarikh tamat tempoh. Encik Benjamin telah membantu saya dengan pinjaman.Membuat hubungan dengannya dan anda akan melihat bahawa dia adalah seorang yang sangat jujur dengan hati yang baik. E-melnya adalah lfdsloans@lemeridianfds.com dan nombor telefon WhatAppnya ialah + 1-989-394- 3740

    ReplyDelete